still alive.

Jag klarade av Lilla Jul firandet igår men det var knappt. Haha har varit så himla
snorig nu de senaste dagarna. Värre än nånsin. Det kanske inte låter så jobbigt
men det är det. Näsan är typ helt sönder. Och torr, och svider. Smörjer den med
krämer och allt men sen måste jag ju snyta mig igen och då rispas allt upp igen.
Uss. Ska visa upp lite julklappar som jag fick, senare. Nångång. XD

Någon som däremot inte lever idag är vackra Brittany Murphy. Jag tyckte verkligen
att hon var en bra skådespelerska och dessutom så himla vacker. Det är så sorgligt
det där med döden. Det känns som om så många försvinner alldeles för fort.

Morgan kom till mig igår och var med och firade lite jul. Det var mys.
Idag har vi spenderat dagen i sängen och på Tuna Park. Det var väldigt mycket folk
där alltså. Jobbigt mycket. Men han hittade iallafall lite saker. Eller en sak. Men han
kom på lite fler julklappar iallafall, som han ska inhandla. Lille Morgan. ♥

Nu ska jag fortsätta att halvtitta lite på Blood Diamond och sen äta lite mat.
Är faktiskt inte hungrig ännnu för Morgan och jag åt pizza vid kl 17. Men nåt mer
måste jag äta innan jag går och lägger mig.
Men nu är det ju "lov" och det är verkligen underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0