sale?

Alltså egentligen tycker jag att allt det här med mellandagsrean på stan är överskattat.
För Gina Tricot prissänker bara det fulaste grejorna som egentligen var för dyra
från början, men som nu säljs för det pris som de egentligen är värda. Och H&M sålde
exakt samma saker på mellandagsrean som de sålde på rea 3 dagar innan jul.
Till samma reapris också. Så.. vad är det här med mellandagsrea egentligen?
Bara skräp. haha visst kan man säkert göra några fynd, men jag tycker det är sällsynt.
Trams rea. Uh mår illa på det.
Trots detta så hittade jag faktiskt en snygg topp på H&M för 50kr. Det var den värd.
Det men inte mer. Så ett fynd kan jag inte kalla det. faktiskt. Man blir lurad av rean.
Så äre.

Morgan åkte hem idag efter att han skällt på mig när jag skulle skotta undan snö med
skorna så att han kunde komma ut med bilen. Dumma morgan. Man ska inte försöka
hjälpa till, man får bara skäll då. :*

Mor köpte en mistel till julhelgen och blev glad över att några äntligen kunde pussas
under den. haha. Så..

 

Det har varit en mysig julhelg iallafall. :) Nu får vi se vad som händer på nyår. Bara jag
får se några fyrverkerier så blir jag nöjd. XD haha det är ju ett måste.
Nu blir det några slappdagar fram tills dess. Ska bara dega. haha men imorgonkväll ska
jag med mamma hem till kusinen på kalas. Och på tisdag kanske det blir bio med
Morgan. ♥ Inte vilken som helst, utan New Moon. XD Jag vet att jag är efter. haha.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0