no flu.

Nu har jag äntligen haft tid att vaccinera mig! Haha det känndes ju verkligen så
att man var tvungen att ta det då det passade in i schemat. XD Så, imorgon är
jag ju ledig och sen är det helg. Så idag var en bra vaccinations-dag. Mamma
skjutsade dit mig till omkring klockan 17. Det var knappt någon kö alls. Vi väntade
kanske i 4 minuter. Sen fick jag dra ner tröjärmen och blunda. XD Så det gick
väldigt fort. Var vid vaccinationsbord 14. XD Haha. Viktigt. 
Första sekunden då vaccinationstanten tog in nålen kände jag ingenting. Så jag
tänkte "åh vilken tur, det här var ju inte farligt alls." Men.. sen när det hade gått
ytterligare några sekunder och hon hade tagit på ett litet plåster fick jag skitont XD
Haha mamma fick hjälpa mig på med jackan! Det kändes verkligen i armen alltså. p:
Sen när vi gick till bilen så riktigt kände jag hur det sprang runt i armen. Haha och
sen när vi satt i bilen så kändes det mest i amrbågen. XD Precis sådär som det
känns när man slår i elektriska knölen. haha fast konstant! Men det lugnade sig för
ett par timmar sen som tur var. Nu har jag mest ont vid själva sticket och lite i axeln.
Har haft/har lite ont i huvudet och känner mig trött och snurrig, men inte så mycket.
Jag hoppas VERKLIGEN att dessa biverkningar är allt jag får. Snälla!
Någon gång kan väl jag också få tur. :) Vill ju ut och dansa med Elin imorgon XD Haha.
Annars blir det till att sitta hemma och glo på Idol. Det är väl final förresten? :O Haha.

Eftersom jag planerat in det här med vaccinationen så har jag också planerat in
att vara lite hängig. och vad passar inte bättre att göra då, än att titta på Vbå! XD
Så jag har sparat på en massa avsnitt som jag nu kan avnjuta.
Hade sparat från den:
30 Nov, 1 Dec, 2 Dec, 3 Dec, 4 Dec, 7 Dec, 8 Dec, 9 Dec, 10 Dec
Har hittills tittat på: 30 Nov, 1 Dec & 2 Dec.
Så jag ska väl fortsätta med det nu XD

Haha hoppas natten inte fylls av frossa & feber! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0