new moon.

Idag runt lunch så kom Morgan hit :D Vi skulle ju gå på bio. New Moon kl 14.
haha är lite efter, men jag ville ändå se den. :) Tanken var iallafall att vi skulle
luncha först innan bion. Sallad på waynes. Men det blev inte så för ingen av oss
var hungrig. Så det blev onyttigt på Smak istället. XD

              
           Morgan köpte typ världens godaste tårtbit. MUMS. Jag smakade massor.
 
              
                               Jag i nya favvokoftan från storasyster. ^^,

Jag tog kladdkaka som vanligt. Ett säkert kort. Men nästa gång blir det nog den
där andra tårtan. hah. :D

Sen gick vi på bio och det var mysigt. :) Det var dock i salong 5 på typ 25 platser.
Haha det var kanske mindre kul men det dög. Jobbigt bara att det kom en skum
tjock gubbe och satte sig i salongen och tittade, och skrattade typ under heeela
filmen. Åt nästan allt! Herregud tänkte jag och suckade. haha. Alltså även om
det var en seriös scen och sorglig musik så skrattade han?? haha. Sjukt.

Snart är det nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0