juletid.

Det känns som om jag firat klart julen nu. Iallfall nästan.
Har ju haft många jular i år. p: Som vanligt.

Jag firade ju med pappa-familjen redan den 19 december. Det var superkul och
jag fick en massa fina saker. Synd bara att inte farmor var där i år. Hon skulle bort
någon annanstans. Men annars så var alla där, och i år hade vi ju en liten till...
            
                                                 Jag och bäbis Oscar.

             
                       Tomten kom till oss fastän vi var lite tidiga med att fira. 

            
                                               Mina fina julklappar. :)

Igår när det var riktiga julafton så firade jag hemma med mamma och johanna.
Farfar kom förbi en sväng också och åt med oss. Vi tittade på Kalle och allt det
där som man brukar göra på julafton. Haha. Sen mot kvällen gick jag och mamma
på midnattsmässan för hon skulle sjunga. Mysig jul. :)

             
                                             Jag i min fransklänning.

             
                            Johanna fotar julgranen och jag fotar dem. :D

            
                               Jag öppnar paket så det blir suddigt. XD

            
                              Kyrkan - innan allt folk kom. Så mysigt. :)
 
            
                                                Mina julklappar. :)

Idag så har vi bara varit hemma. Vi tittade lite på Sunes Jul som vi gör varje år.
Haha det är ju så himla bra. :D Julbak är nog bästa avsnittet. XD
Sen nu på kvällen så kom Morgan hit. Mys. :) Vi har gett varandra julklappar och
tittat lite på tv. Det blev tacos idag till mat som omväxling. Haha börjar tröttna
på julmat nu.
            
                                     Fick jättefina saker av Morgan. ♥

Nu ska vi dela på en muffins och titta på någon serie.
Imorgon börjar rean! XD Undrar om man kan hitta något fint. Det brukar ju bli så
att jag bara handlar för handlandets skull. p: Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0