idol.

Åhneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
HAHAH. Jag som hade bestämt mig för att heja på Calle. Men nu bara går det inte
längre. Tror jag. Haha skulle försöka hitta en bild på honom på google som jag
kunde ladda upp här på bloggen. MEN HERREGUD VAD HITTAR JAG?
HAHA massa nakenbilder XDXD PÅ HONOM! och hans kompisar XD 
De var visserligen censurerade men iallafall! HAHA är jag helt efter som inte har hört
talas om hans snusk-bilder förut? De är verkligen heeeelt nude. XD
Ja jag fattar ingenting. Sökte bara "Idol Calle" på google. XD Jisses.
Det är verkligen han alltså. haha. Dirty!!!

Så nu vet jag inte om jag kan heja på honom längre. XD
Det känns bara väldigt obekvämt. HAHA! Åh. hahahha i-lands problem.

Tur att Erik är bra han med. :) Men nu blev iallafall plötsligt hela Idol-finalen ganska
obekväm och pinsam. Typiskt. För den är typ mitt allt idag. Är ensam hemma.
Är ynklig. Har ont i armen och huvudet. ):

Har iallafall gjort klart julkortet för i år. :)
             
                                                    Candace & Zelda
Haha fick sätta ihop två bilder med varandra för de ville verkligen inte samarbeta
då i torsdags när jag tog dem. p: Haha. Sötnosar!
Det blev ett bra resultat iallafall. Är nöjd. :)

Nu ska jag försöka titta på Idol... XD Gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0