i would die.

Är så himla ledsen just nu. ):):):
Det är nämligen så att jag har bööörjat bli förkyld! Det är inte sant!
Jag har inte varit nära någon som är sjuk eller nåt. Men ändå hade jag ont i
halsen imorse när jag vaknade. Skit. Skit. Skit. Tog 3 esberitox på en gång.
Jag får bara inte bli sjuk. Känner mig lite febrig men mest så gör det ont i halsen.
Jag som ska fira Lilla Jul på lördag! Jag vill inte vara sjuuuuk. Det här är det värsta
som skulle kunna hända nu. Hellre sjuk på riktiga Jul än nu på lördag. ):):
Jävla skit. Min vanliga otur. Buhu.
Denna förkylning måste stoppas! Snäääälla esberitox, hjälp mig!

Hämtade ut min TEN1 Läs och Skrivinlärning och jag fick VG. Det hjälpte humöret
att bli lite bättre iallafall, men förkylningen kvarstår. ):

Och jag som skulle till farmor idag. Skit. ): Allt är förstört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0