I use my oven for storage.

För några veckor sen eller när det nu var köpte jag en paljettop som jag ska ha nu
i vinter. antingen till jul eller nyår. eller på födelsedagen kanske. XD
Och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med de nya skorna från igår. De är
ju så himla sköna. Men ack så dyra. För mig iallafall. XD
 
         Ganska ny paljettop från H&M                     Skor med kilklack från Din Sko.

Började klockan 06:45 idag och såklart försov jag mig! TUR att Morgan hörde av sig
för annars skulle jag nog sovit till 12 XD Haha skulle gått upp 06 men vaknade 20
över av att han smsade. :* Så jag hann iallafall. Pappa skjutsade.
Börjar samma tid imorgon. Så då slutar jag ganska tidigt iallafall. Runt kl 13. :)

Hade frisörtid idag klockan 16 :D Jag klippte mig inte utan färgade bara.
Svindyrt! >.< Men nu är jag mörkhårig. :D
 

Sen gick jag en snabbis på stan och handlade en julklapp till Morgan. :*
När jag kom hem hade mamma hämtat ut en sak på posten till mig :D Haha fick ett
par pumps från Nelly. Tror att jag ska behålla dessa. Får ju ge upp om alla de andra
paren. Det är hopplöst att få tag på de som jag vill ha i min storlek. Det är alltid
slutsålt på Nelly. Men men. Köpte ett par snygga mörkgråa. De ser typ svarta ut så.
Men de är aningen stora. Haha men jag vågade inte köpa strl 39 eftersom sist jag
gjorde det fick jag returnera. Så nu blev det ett par i strl 40. Har lagt i sulor och skit
så. XD Nu passar de! Snyggare irl än på bilden på hemsidan. :)
 
                               Dessa kan man till och med GÅ i XD 270:-

Ska sova tidigt ikväll och det blir nog inget problem. Tittar nog på Survivor tills jag
somnar. Måste ringa till Morgan först bara. :* Gör nog det nu. Likabra.

Imorgon är det Idol! Vem tusan ska åka ut? Haha alla som är kvar är ju bra. XD
Så skönt att slippa Mariette nu iallafall :D Haha usch.
Jag hejar nog på Calle. Och Erik. XD Vi får väl se vem som ryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0