fritid.

Idag var jag ledig. Verkligen helt ledig. Egentligen borde jag inte varit det för
jag borde ha skrivit på min EXA1. Men jag ooorkade inte. Nej skitsamma.
Idag har jag bara varit ledig. Sov till klockan 11:40 och satte igång med att baka
muffins på direkten. Pepparkaksmuffins. Ska dekorera de på fredag eller lördag.
Efter det nångång klockan 13 åt jag frukost. Sen har jag segat hela dagen. Har
tittat ikapp på Vbå till och med. Det är ganska bra just nu.

Imorgon är ledigheten över. Ska upp tidigttidigt för jag börjar kl 09:15. Vet inte
vilken sal jag ska till så jag måste nog va i skolan runt 09. Så att jag hamnar rätt.
Mamma kan förhoppningsvis skjutsa iallafall. Tur för då slipper jag gå och halka
och slå mig. Det får jag göra på hemvägen istället. Slutar kl 16 tyvärr. Det suger.
Sen ska vi till farmor mot kvällen och lussa med karin och jonna. Bättre sent än aldrig.

Nu ska jag titta på Little People Big World och sen somna. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0